متن در مورد ثمره عشقمون ، خوشبختی یعنی من و تو و ثمره عشقمون

متن در مورد ثمره عشقمون

متن در مورد ثمره عشقمون ، خوشبختی یعنی من و تو و ثمره عشقمون
متن در مورد ثمره عشقمون ، خوشبختی یعنی من و تو و ثمره عشقمون همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد ثمره عشقمون

بانوی خوبِ خوبی‌ها
بارداری روییدن لبخند است،
رویش بهار، رهایش رهایی و طلوع روشنایی.
حاملگی همه ی ارزش‌های‌ خوب
و پاک زندگی مشترک خجسته باد.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد ثمره عشقمون

بارداری، بوی خوش عشق
و نَفَس پاک رویش
در دل سبز هستی است.
بارداری‌ات،
عبور عشق بر وجودت مبارک.

متن درباره ثمره عشقمون

خوشبختی
یعنی من
و تو
و ثمره عشقمون
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ثمره عشقمون

میخواهم
به خورشید بفهمانم
تو پر نورتری
تو زیبا تری
به دنیا بفهمانم تو برای من
از هر چیز دیگر مهم تری
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد ثمره عشقمون

حاملگی رد پای عشق،
نوبَر شعف،
درخشندگی مهتاب
و قُربت دوستی است.
این همه ی زیبایی بر تو
و همسرت خجسته باد.

متن درباره ثمره عشقمون

شادی لحظه لحظه زندگی‌ام!
لحظه حضور خوشبو فرزندت را
دراین دنیا به انتظار می نشینیم.
بارداری‌ات مبارک.
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ثمره عشقمون

دلم میخواد یه#پسرداشته باشم …
چشماش#شبیهتو …
قدش هم#قدتو …
صداش به#قشنگیصدای تو …
اصلا همه #چیشعین تو …
دلم میخواد وقتی#دلمبرات تنگ میشه …
اونو ببینم انگار تو رو دیدم …
تو رو ببینم انگار اونو دیدم …
دلم میخواد از تو دوتا داشته باشم …
یکی تو …
یکی ثمره ی#عشقمبا تو …
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد ثمره عشقمون

شوق در دل تو خانه کرده
و شادی محفل زندگی ما شده است.
همراه تو منتظر
به رویش نشستن عشق هستیم
حاملگی مبارک.

متن درباره ثمره عشقمون

فرزند خوب و مهربانم
آغشته به تو می شود
روحم
نفسم
بند بند وجودم
وقتی در حصار دستانت
بوسه باران میشوم
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ثمره عشقمون

خاتون مهر و صفا رویش لطیف بنفشه
و تبسم سبز بهار را انتظار می کشی
و من از سبزی و خرمی این انتظار شادمانم.
حاملگی مبارک.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد ثمره عشقمون

سبزترین بانو!
سبزینه‌ای که در دل می‌پرورانی،
روزی درختی تنومند خواهد شد.
هستی‌ات سبز و فرداهایت سپید و روشن باد.
حاملگی مبارک.

متن درباره ثمره عشقمون

دنیا بزرگه ولی تو
یه دل بزرگتر از دنیا داری
عزیزم با این چشای مهربون
تو دل هر کی که خوبه جا داری
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد ثمره عشقمون

بارداری‌ات پیوند نور و عشق است،
تلاقی بوسه مهتاب و آفتاب است،
زیباترین اتفاق در زندگی مشترکتان است،
این اتفاق خجسته
بر تو و همسرت خجسته باد.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد ثمره عشقمون

عزیز دلم،
باردار شدنت را تبریک می گویم
و دعاگویم مزرعه زندگی‌ات
همواره پر از محصول
موفقیت و بردباری باشد.

متن درباره ثمره عشقمون

فرزند یعنی
فرصت ناب زندگی
در کنار همسر خوب
عامل سرزندگی

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب آتشفشان ، حضرت یوسف و امام صادق و ابن سیرین در خانه

تعبیر خواب بیماری مرده ؛ معنی دیدن بیماری مرده در خواب های ما چیست

قهوه؛ معجزه گر پوست و مو