متن در مورد سکوت کردن ، سکوت تلخ عشق + متن فلسفی و کوتاه سکوت

متن در مورد سکوت کردن

متن در مورد سکوت کردن ، سکوت تلخ عشق + متن فلسفی و کوتاه سکوت
متن در مورد سکوت کردن ، سکوت تلخ عشق + متن فلسفی و کوتاه سکوت همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد سکوت کردن

دلم کار دست است
خودم بافتمش
تارش از سکوت
پودش از تنهایی
همین است که خریدار ندارد…
⇔⇔⇔⇔

متن درباره سکوت کردن

من تصویر هایی دارم
از سکوت
که در بیابانش
واژه ها لالند
و کلمه ها کوچک
بروز سکوت
در جنگل کلمه
چگونه آیا ؟
ای کاش پنجره ای باشم !

متن زیبا در مورد سکوت

سکوت
یکی از بهترین مهارت ها
در هنگام
گفتگو است.
⇔⇔⇔⇔

متن کوتاه در مورد سکوت کردن

آدم های ترسو
برای فرار از سکوت
با خود
حرف می زنند
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره سکوت کردن

زیر زمین خانه های قدیمی
تمام مادر بزرگ ها
سرشار از سکوتِ
ترشی سیر ، انار خشکیده ، سرکه ی انگور،
عروسک ها
و دوچرخه دوران بچگی است

متن در مورد سکوت کردن

بعضی بلدند با تمام وجود
مدت ها ساکت باشند
حیف که زبانشان
آخر همه را به باد می دهد
⇔⇔⇔⇔

متن درباره سکوت کردن

از بین تمام فضیلت ها،
سکوت را انتخاب کن،
چرا که بوسیله آن می توانی
متوجه عیب های دیگران شوی،
و عیب های خود را پنهان کنی.
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد سکوت کردن

چقدر سخت است که
لبریز باشی از «گفتن»
ولی …
در هیچ سویت محرمی نباشد …

متن کوتاه در مورد سکوت کردن

کاش دیگر ننویسم
آخر می دانی؟
من از این دوباره نوشتن
دوباره نخواندن
و آن همه سکوت
گره خورده ی محض می ترسم
با توام جادوی بزرگ کلمات!
پاره کن!
من باز دارم می نویسم
⇔⇔⇔⇔

شعر درباره سکوت کردن

دیدارت سکوت است
آبشار پرندگانى که
راه سپیده را می ‏جویند،
لیوانى عسل
در کف ناخدایى خسته
که بوى نهنگ می ‏دهد
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد سکوت کردن

سکوت را
با هر چیزی می شود شکست
ولی با هر چیزی
نمی توان پیوند زد

متن درباره سکوت کردن

جوری
دل آدمو میشکنید
که آدم جز سکوت
هیچ کاری
نمیتونه بکنه !…
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد سکوت کردن

غیرقابل درک ترین سکوت
متعلق به معلم ادبیات پیری است
که شاگرد قدیمش را
در حال غلط خواندن گلستان سعدی
از تلویزیون می بیند
⇔⇔⇔⇔

متن کوتاه در مورد سکوت کردن

تاکنون هیچ مترجمی
پیدا نشده
که بتواند سکوت را
از زبانی به زبان دیگر

شعر درباره سکوت کردن

آدم های خسیس
ممکن است
بی بهانه حرف بزنند
ولی بی بها
سکوت نمی کنند
ترجمه کند

Comments

Popular posts from this blog

تعبیر خواب آتشفشان ، حضرت یوسف و امام صادق و ابن سیرین در خانه

تعبیر خواب بیماری مرده ؛ معنی دیدن بیماری مرده در خواب های ما چیست

قهوه؛ معجزه گر پوست و مو